Strona główna
100 SHOPPERS
100 SHOPPERS

100 SHOPPERS

61-871, Poznań, Królowej Jadwigi 43

Analiza marketingowa produktu – na czym polega i jakie efekty daje?

Świadomość skuteczności prowadzonych działań promocyjnych pozwala na ich modyfikowanie, aby jeszcze lepiej odpowiadały na indywidualne potrzeby komunikacyjne potencjalnych klientów. Firmy oferujące swój asortyment mają do dyspozycji kilka kanałów reklamowych, za pośrednictwem których docierają do różnych grup odbiorców i nakłaniają ich do zakupu produktów czy skorzystania z usług. Warto wiedzieć, które z tych dróg są efektywne i przynoszą oczekiwane rezultaty, aby właśnie w nie inwestować, nie tracąc jednocześnie pieniędzy na nieskuteczne działania marketingowe. Z pomocą przychodzi 100Shoppers – to specjaliści od narzędzi, których zadaniem jest analiza marketingowa produktu. Na czym ona polega?

Korzystając z możliwości przeanalizowania skuteczności działań promocyjnych, producent lub sprzedawca zyskuje:

  • pełen obraz ścieżki, jaką przechodzi konsument od momentu zainteresowania się produktem po ewentualny zakup,
  • wgląd w efektywność kampanii reklamowych – dzięki temu ma szansę przenieść budżet, jakim dysponuje, na najbardziej wydajne kanały, nie inwestując w działania nieprzynoszące efektów,
  • identyfikację najefektywniejszych sposobów interakcji z grupami odbiorców.

Dzięki temu można zoptymalizować działania reklamowe i sprawić, że będą one docierały do jeszcze szerszego grona potencjalnych klientów. Możliwe staje się też określenie, jaki sposób promocji najlepiej trafia do świadomości odbiorców i zachęca ich do skorzystania z oferty. To z kolei przyczynia się do bardziej racjonalnego gospodarowania budżetem oraz inwestowania w te kanały komunikacji, które przynoszą faktyczne rezultaty. Jak to działa?

Wystarczy skorzystać z odpowiedniego narzędzia i zainstalować wtyczkę analizującą ruch na stronie, liczbę wyświetleń i kliknięć wraz z momentem rezygnacji z zakupu – wszystko odbywa się na bieżąco i daje aktualny obraz sytuacji, pozwalając na szybką reakcję i wdrożenie działań mających na celu zatrzymanie klientów i ich zachęcenie do skorzystania z oferowanych produktów czy usług.

Copyright 2025 Longwalk.pl - wszelkie prawa zastrzeżone